Co se všechno stalo :-)

05.06.2012 08:59

Už je to pěkných pár dní, týdnů i měsíců, co zase panička nic nenapsala a přitom se toho tolik událo. Třebo to, že jsem v únoru měla narozeniny, takže už jsou mi 3 roky a prý mám už jakžtakž rozum :-)

V březnu jsem byla s páníčkama na horách, to bylo super, protože na horách já to mám vždycky ráda a teď jsme tam vyrazili rovnou na celý víkend, takže jsem si mohla naposledy letos zaběhat ve sněhu a užívala jsem si to, jak jen to šlo!

Na konci dubna to bylo jetě lepší, protože jsme vyrazili s kamarádama od páníčků na prodloužený víkend běhat do skal. Spaly jsme v chatičkách na Ostaši a 4 dny vyráželi na různé asi tříhodinové výběhy a to mě bavilo ještě víc. Mohla jsem si pročmuchávat všechny skalky a běhat si jak se mi líbilo, od páníčka k paničce a zase zpátky kolem všech ostatních kamarádů. Večer jsem vždycky padla a spala jako zabitá :-)

A největší novinka je nedávná svatba páníčků, na kterou mě taky vzali :-)

 

Tady jsou z ní fotky lenour.rajce.idnes.cz/Svatba_19.5.2012/

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.