Dlouhá pauzička

11.11.2010 21:21

Jsem tu jen na skok, aby všichni věděli, co jsem v poslední době dělala a proč jsem o sobě nedala tak dlouho vědet. Panička totiž trošku nestíhá... Musí chodit do práce, psát nějakou hloupou práci do školy, chodit se mnou ven, věnovat se mně i páníčkovi a má toho prostě poslední dobou trošku moc a ještě nějakou dobu to prý nebude lepší. Takže se teď snažím nezlobit, abych jí ještě nepřidělávala další starosti.

Mám za sebou další hárání a taky mi na pacce vyrostla bradavice, kterou mi ale pan veterimář jednoduše vyléčil, tak snad už se mi tam znovu neobjeví... Jinak chodíme pořád běhat, nebo jen tak čmuchat ven a nic moc zvláštního se neděje. Příští víkend ale pojedeme s páníčkama a jejich kamádama zase někam na výlet, tak už se moc těším a třeba budu mít nějaké zážitky a fotky :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.