Mediální hvězda

25.11.2011 07:35

Od posledka jsem s páníčkama hodně běhala, což mě baví nejvíc. Na konci října se běžel kros u páníčka doma, ale páníčci mě na trať nechtěli, protože bych se prý mezi závodníky motala. Páníček mi aspoň dovolil s nim běžet na doběhu a hned si nás spolu vyfotili :-)

Další týden páníčci běželi horský orienťák a protože šli jen kratší trať (v sobotu 17,5 km a v neděli 15,5 km vzdušně), tak mě v neděli vzali sebou, ať se s nima proběhnu. A díku tomuhle rozhodnutí se ze mě stala mediální hvězda :-) No koukněte se sami https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10103510226-sport-v-regionech/211471290030016/ v čase 8:50!!! To mi to ale sluší, že :-)

Poslední víkend jsme byli s páníčkama v Sedloňově v Orlických horách, byl tam i otrava Mitch (borderkolie), ale už mě tolik nezlobil, jako dřív a dokonce jsme si spolu parádně zablbly, takže už to asi nebude otrava, ale můj kámoš. Akorát kdyby pořád nenosil ty pitomý klacky a míčky a radši se mi věnoval... V sobotu jsme udělali dlouhatánský výlet s luštěním šifer a v neděli se šli ještě na chvilku proběhnout, takže jsem domů odjížděla docela utahaná.

Už se prý blíží Vánoce, tak se těším, co dostanu pod stromeček...

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.