Piknik

02.07.2010 12:14

Poslední dobou je nějak strašně horko. Sice se moc ráda vyhřívám na sluníčku, ale tohle už je i na mě moc a musím si občas zalézt do chládku. Teď nám ale dělají na dům novou fasádu, takže mám s vyhříváním na balkóně útrum. Páníčci tvrdí, že je na balkóně strašný nepořádek a tím pádem tam nesmím chodit, což mě pěkně štve a pořád se je snažím přemlouvat, ať mě tam pustí, jenže prý to prostě nejde a musím to nějakou dobu vydržet :-(

Když nesmím na balkón, vzali mě páníčci sebou aspoň ve středu do Stromovky na piknik. To bylo bezva, sluníčko se sice zrovna schovalo, ale hlavně, všude chodila ohromná spousta pejsků, takže se mi tam moc líbilo! Vždycky, když přiběhl nějaký pejsek, co si se mnou chtěl hrát, páníčci mě pustili a mohli jsme chvíli dovádět, prostě paráda.

Panička taky už začala chodit do práce, takže není se mnou doma tak často, ale já to tady všechno ohlídám.

A zítra prý pojedeme do Berouna na hřiště. Tam se těším, tam zas budu honit tenisáky a různé větší míče, to bude sranda a aspoň si odpočinu od toho hrozného kraválu, co máme tady doma kvůli té fasádě...

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.