Poslední srpnový víkend

31.08.2010 17:54

Tak vám to bylo o víkendu super! V pátek, když jsme vyjížděli odpoledne z Prahy směrem na západ, moc pěkně to teda nevypadalo, projížděli jsme totiž slušnou průtrží, ale když jsme dorazili na místo, nepršelo a mraky se i občas trošku protrhávaly. Páníčci postavili stan a už pospíchali na první etapu závodů do lesa a já vyrazila taky, jako doprovod s paničky mamkou a jednou malou holčičkou. Odpoledne jsem pak poznala Kessy, půlroční kámošku, co byla ale dvakrát větší než já, ale stejně prdlá a tak jsme se spolu honily mezi stanama a div, že jsme nějaký nezbouraly :-D

V sobotu jsem byla v lese znova, dokonce dvakrát a taky jsem znova běhala s Kessy a navíc jsem ještě byla na procházce, prostě celý den jsem někde trajdala a večer jsem brzy usnula. V neděli už jsem spíš jen odpočívala a stejně tak i celé pondělí, když už byli páníčci v práci. Aspoň jsem prý doma nezlobila.

Udělalo se teď nějak ošklivo a je pěkná zima, ale na víkend se to má zlepšit, tak snad to bude pravda a budu moct s páníčkama zase na závody vyrazit :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.