Přelom roku

05.02.2012 18:53

Panička má zase spoustu výmluv, že nic nenapíše, ale konečně se mi ji povedlo přemluvit :-) Chci se totiž pochlubit parádní vestičkou, jakou jsem dostala k Vánocům... Sluší mi to, že?

Po Štědrém dnu jsem s páníčkama vyrazila na pár dní na hory, kam jsem se už strašně těšila, běhat s lyžema mě totiž strašně baví :-) Můžu utíkat jak rychle chci, vždycky z kopce si nechám páníčky ujet a po rovině nebo do kopce si je pěkně doběhnu :-)

A nejlepší je, že když se vrátíme na chalupu, můžu se rozvalit u kamen a nahřívat se :-)

Po Novém roce jezdíme na hory aspoň na den skoro každý víkend, takže jsem pak sice hodně unavená, ale páníčci mají radost, že jsem hodná a nezlobím :o)

Zítra mám narozky, budou mi už tři roky, tak se těším, že dostanu určitě nějakou dobrotu :-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.