Prodloužený víkend

06.07.2010 20:39

Konečně jsem si zase pořádně užila oba páníčky najednou. Máme za sebou totiž parádně dlouhý víkend. V sobotu jsme se vydali směrem za rodičema paničky, my s paničkou autem a páníček na kole. Nejdřív jsme ale udělali zastávku na hřišti, kde dělal paničky taťka správce, a tam jsem mohla lítat, jak jsem chtěla, protože tam v tom horku vůbec nikdo nebyl a kolem byl plot, takže jsem neměla kam utéct. Panička mi házela tenisák a já lítala sem a tam, jako o život. Pak jsme se vydali na zahrádku, kde páníčci zalívali a starali se o všechno možné a já čmuchala a čmuchala :-) Večer jsem se už těšila do pelíšku, až si pořádně odpočinu.

V neděli dopoledne páníčci jeli beze mě na výlet na kole a když se vrátili, vyprávěli mi, že potkali pána s paní, co vedli na vodítkách 8 bíglíků. Páni, to by bylo kamarádů, škoda, že jsem tam nebyla s nima... Odpoledne mě taky vzali na kolo, běžela jsem s nima zase na hřiště a tam zase nosila tenisák. Domů jsem pak vedle kola hnala o sto šest, až panička nevěřila, že dokážu takhle dlouho takhle rychle utíkat.

Včera už jsme spíš odpočívali, i když na hřišti jsem si ještě naposledy taky zaběhala a pak už jsme frčeli domů.

Dneska každou chvíli pršelo a už nebylo takové horko, takže se mi zase chtělo víc venku dovádět. Páníček se šel koupat do rybníka a tak mě vzal sebou, ale na plavání mě teda nepřemluvil. Vlezla jsem jen, kde jsem stačila a dál ani krok, ani pro dobrůtku se mi nechtělo. Nakonec mě ale páníček vzal do náruče a kousek jsem ke břehu plavat musela, ale spěchala jsem ven, co nejrychleji to šlo. Prostě radši běhám na suchu než v té mokré vodě.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.