Víkend a taky agility

08.09.2010 09:11

O víkendu jsem pro změnu byla s páníčkama na závodech, teda vlastně jenom v sobotu, ale to byly dokonce dva závody za den. Ráno, když mě páníček u lesa pustil, tak jsem se hned zaběhla podívat na místní srnky a zajíce, jenže nikde nikdo, tak jsem se po pár minutách vrátila, jenže páníček mě mezitím šel hledat. Panička, když mě uviděla, tak mě hned zavolala a už jsem musela na vodítko, jenže páníček se pořád nevracel a neměl sebou ani telefon... No vrátil se pěkně naštvaný asi po hodině hledání a dostala jsem od něj ještě trošku vyhubováno, přitom já byla hned zpátky, to on se někde toulal ;-)

Taky jsem si konečně zablbla s labradorem Samem. Dřív jsem se ho trošku bála, protože je starší a větší než já a navíc je to strašný torpédo, ale teď už jsem se s ním skamarádila a pěkně jsem ho prohnala. Když jsme pak večer přijeli domů, padla jsem a spala až do rána. Páníčci mě už sebou v neděli nevzali, protože jeli na motorce a tam by se mi moc nelíbilo. Já teda byla jen s páníčkovým taťkou na chvíli na kole a pak ještě pozlobit Dyka :-)

Ale hlavně, včera jsem byla zase na agility!!! Panička mě už přihlásila do mírně pokročilých, přestože vůbec nevěděla, jestli jsem to náhodou přes prázdniny všechno nezapomněla. Jenže nás bylo tak málo, že Šimona lekci začátečníků a mírně pokročilých spojila, takže to vlastně bylo jedno. A já, já vůbec nic nezapomněla! Naopak mi to šlo, jako nikdy dřív. Panička se pěkně divila a sotva mě stíhala. To vám bylo žůžo. Už se zas těším na příště!!!

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.