Zase jsem tu

21.01.2011 19:50

Po dlouuuhé odmlce jsem zase tady. Stalo se toho za tu dobu spousta, tak vám povím aspoň to nejdůležitější.

Takže, za prvé, panička je konečně inženýrka!!! :-)

Taky byly Vánoce. Letos jsme je strávili v Železce a dostala jsem zase spoustu dobrůtek a taky jednu novou hračku, ale zatím si s ním moc neumím hrát.

Takhhle jsem hlídala stromeček, než tam přišel Ježíšek :-)

Po Vánocích jsme odjeli na hory a to bylo žůžo. Nejdřív jsme museli vyťapat strašný kopec, prý jsme šli hodinu a pořád do kopce, ale mně to vůbec nevadilo a ještě jsem na gumicuku trošku popotahovala paničku, až nás páníček nestíhal. Na chatě jsem to pořádně očmuchala a čmuchala jsem tam celý zbytek týdne ;-) Ale hlavně jsem s páníčkama chodila na lyže a to bylo nejlepší! Každý den jsem si krásně zaběhala a tahala buď paničku nebo páníčka. Jednou jsem s páníčkem oběhla dokonce asi 25 km a to se vám to pak na chatě chrupčilo :o) Co jsem tak zaslechla, tak se tam zase brzy chystame, tak už se nemůžu dočkat!

Jinak asi není nic nového. Občas poslouchám, občas si zalumpačím, prostě normalní bígloviny ;-)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.